Jak pracujemy?
Praca w zależności od zlecenia jest siedząca jak i stojąca, w większości zleceń czynności będziesz wykonywać przy stolikach w trybie siedzącym. Dla ułatwienia, stoliki ustawione są przy taśmie transportowej co ułatwia pracę oraz nie wymaga dużego wysiłku jak również ogranicza dźwiganie.
Pracujemy w systemie 3 zmianowym. Zmiany rozłożone są po 8 godzin, I zmiana 6-14, II zmiana 14-22 oraz III zmiana 22-6, a ilość osób potrzebna na konkretną zmianę jest elastyczna. Twój czas pracy również może być elastyczny, dajemy możliwość wybrania zmiany jak również dogodnych dla Ciebie dni.
Kto może ubiegać się o pracę?
Minimalny wiek to 16 lat, w przypadku osób które oferują chęć pracy na stanowisku pomocnika operatora to 18 lat. W naszym zakładzie pracę mogą podjąć osoby nieuczące się, uczące się, bezrobotni, emeryci i renciści (nie posiadające przeciwwskazań do wykonywania dodatkowej pracy).
Również osoby zatrudnione w innych firmach które posiadają umowę o pracę lub umowę na zlecenie mogą podjąć u nas prace jako dodatkowe źródło dochodu.
W przypadku osób nieuczących się należy pamiętać, że koszt ich zatrudnienia (ZUS, US) zgodnie z polskim prawem wynoszą około 25% i o taką wartość ich wynagrodzenie netto będzie pomniejszone.
Czym będziesz się zajmować?
W zależności od zlecenia, Twoja praca będzie polegać na: kompletowaniu paczek, dodawaniu różnego rodzaju gadżetów do koperty/woreczka/paczki, naklejaniu etykiet oraz kart, sortowaniu przesyłek. Wykonujemy też czynności przy których wymagamy skupienia i zaangażowania ze strony pracowników np. porównywanie materiałów z danymi personalizowanymi, kompletowanie ich oraz wysyłkę. Brzmi ciężko? Nie masz się co bać, wytłumaczymy Ci wszystko, pokażemy jak wykonywać pracę oraz będziemy w trakcie jeżeli będziesz mieć jakieś pytania. Oczekujemy od Ciebie pracy według ustalonych przez nas zasad.
Sposób rozliczania za wykonywaną pracę
Praca w zależności od zlecenia może być płatna w 2 systemach: godzinowym i akordowym. Jako pracownik jesteś poinformowany o rodzaju rozliczenia a jeżeli masz pytania odnośnie sposobu rozliczenia, koordynator działu udzieli Ci wszelkich potrzebnych informacji. Każdy z nas spotykał się z systemem rozliczania pracy w systemie godzinowym ale co to ten akord?
Akord jest to stawka ustalona za wykonanie pracy w sztukach. Sposób ten pozwala na zarobienie większych pieniędzy w porównaniu do stawki godzinowej ale wymaga chęci i szybkości.
Jak i kiedy wypłacane jest wynagrodzenie?
Pracownicy otrzymują wynagrodzenie za wykonaną pracę wyłącznie drogą przelewu na wskazane przez siebie konto (w przypadku braku własnego rachunku bankowego istnieje możliwość podania rachunku innej osoby). Pieniądze przelewane są raz w miesiącu, zawsze za miesiąc poprzedni. System wypłaty wynagrodzeń polega na osobistym podpisaniu dokumentu wypłaty w wyznaczone przez księgowość dni – zazwyczaj jest to drugi wtorek i środa miesiąca i jest to warunek konieczny do wypłaty wynagrodzenia. W przypadku braku podpisania dokumentu wypłaty w danym miesiącu możliwe jest podpisanie dokumentu oraz wypłata pieniędzy dopiero w następnym miesiącu.
Pierwszy dzień u nas
Do pracy musisz zgłosić się punktualnie według ustalonej wcześniej zmiany. Po wejściu na teren firmy, zgłaszasz się do pracownika ochrony, gdzie podpisujesz listę obecności. Pracownik pokieruje Cię w stronę działu. Po wejściu do zakładu musisz zgłosić się do koordynatora działu, który wytłumaczy Ci zasady panujące w naszym zakładzie, pomoże uzupełnić potrzebne dokumenty oraz przydzieli Ci stanowisko pracy.
Osoby nowo zatrudnione w celu zawarcia umowy mają obowiązek przynieść ze sobą dowód osobisty a w przypadku uczniów lub studentów, podbitą legitymację szkolną lub studencką. Warunkiem koniecznym do zawarcia umowy jest znajomość adresu Urzędu skarbowego do którego się przynależy.
Telefon Kontaktowy:
(0-12) 297 34 40
ADRES:
Paragon DACH & CEE
ul. Christo Botewa 6b
30-798 Kraków